یه جور دیگه

همه چیز از همه جا

یه جور دیگه

همه چیز از همه جا

  • ۰
  • ۰

زیبایی صورت

در این مطلب از یه جوره دیگه قصد داریم یک مطلب زیبایی مفصل داشته باشیم و راهکار هایی ساده برای زیبایی پوست مو رو به شما معرفی کنیم که دونستن اون ها میتونه برای شما معجزه آسا باشه!

مرکز انجام خدمات زیبایی در کرج

قبل از شروع مقاله به من اجاره بدید که برای هم شهریان عزیزم در کرج یک مرکز زیبایی رو معرفی کنم که خدمات زیبایی بدون ریسک و مطمئن رو ارائه می کنند. 

خدمات زیبایی مثل: 

  • بوتاکس
  • تزریق ژل و چربی
  • کامپوزیت دندان
  • زاویه سازی فک
  • مزوتراپی
  • میکرونیدلینگ

و ... همه در کرج با بهره گیری از قدیمی ترین و با تجربه ترین پزشکان انجام میشه. 

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید از طریق تیتر این بخش میتونید با لینک به سایت مجموعه بینی مد برید و مطالعه کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

1. روزانه ورزش کنید حتی اگر نیم ساعت باشد

پنهانی نیست که ورزش شما را جوان نگه می دارد ، روند پیری شما را کند می کند و عزت نفس شما را تقویت می کند. با این حال ، این بدان معنی نیست که شما بلافاصله تصمیم به عضویت در نزدیکترین سالن ورزشی خود دارید. آیا می دانستید که پیاده رویهای روزانه نیرومند در اطراف محله ممکن است به شما در مقابله با افسردگی کمک کند؟ ورزش نه تنها روی عضلات بدن بلکه در عضلات صورت نیز تأثیر نمی گذارد. علاوه بر این ، گردش خون را تحریک می کنید! خواهید دید که هرچه چهره فرد با رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد ، چهره آنها سریعتر واکنش نشان می دهد. این به دلیل گردش خون است که از ورزش تحریک می شود و به خودی خود به معالجه تبدیل می شود. شما طی چند ماه خواهید فهمید که پوست شما مانند گذشته هرگز درخشش دارد! برخی از مزایای ورزش روزانه می افزاید: ذهن آرام. فشار خون پایین. استرس را کاهش دهید. اضطراب کمتری احساس شادتر بودن داشته باش. افزایش عزت نفس. فقط با بیست تا سی دقیقه در روز ورزش کنید. این می تواند شامل قدم زدن سریع ، آهسته دویدن ، رقصیدن به لیست پخش مورد علاقه خود یا استفاده از تمرین یا فیلم یوگا در خانه باشد. با فشار آوردن به خود هر روز ، به زودی خواهید فهمید که ورزش کردن مثل یک نوشیدنی فنجان قهوه صبحگاهی برای شما عادت خواهد شد.

2. خواب خوب داشته باشید

جای تعجب نیست اگر من به شما بگویم خواب خوب باعث جوان تر شدن شما می شود. به این دلیل است که هنگام خواب ، پوست شما و تمام بدن شما در حالت ترمیم قرار می گیرد. در طول خواب انواع تغییرات هورمونی و متابولیکی در بدن شما از جمله پوست شما اتفاق می افتد. آیا تا به حال احساس کرده اید که نسبت به شب قبل خود چاق تر از خواب بیدار شده اید؟ پوست خشک و پوسته پوستی هرگز زیبا نیست. اما زمان زیادی را از اتاق خواب بگذرانید و این یک تضمین است. کمبود خواب می تواند التهاب را همراه با اختلال در عملکرد مانع از پوست ایجاد کند و منجر به عدم هیدراتاسیون شود. کمبود خواب می تواند باعث عدم تعادل هورمونی ، خطر چاقی ، خمیازه شدید ، تحریک پذیری و خطر بیماری قلبی شود. البته اگر به آن حلقه های زشت تاریک احتیاج ندارید ، باید به آن بیفزایید که باید خوب بخوابید. و سلام! فراموش کنید که آن لباس خوابها و برنجهای مناسب را خنثی کنید تا گردش خون در بدن شما تقویت شود.

3. قبل از خواب تلفن / لپ تاپ خود را حداقل نیم ساعت خاموش کنید

شاید در حال گرفتن ایمیل های کاری باشید. شاید در حال نوشتن متن طولانی "مهم شب خوب" خود باشید. شاید شما در حال پادکست هستید تا شما را به خواب ببرد.
هر کاری را که انجام می دهید ، شانس خوبی وجود دارد که با استفاده از تلفن هوشمند خود در چند دقیقه قبل از خواب به خواب بکشید. یک تحقیق در حال رشد نشان می دهد که خیره شدن به نور آبی و آبی ساطع شده از صفحه های دیجیتال مانع از مغز شما می شود. از آزاد کردن هورمون ملاتونین ، که به بدن شما اطلاع می دهد چه موقع ضربه یونجه است. بنابراین سقوط و خوابیدن سخت تر می شود. همیشه بهتر است تمام ساعتهای کار و متن خود را یک ساعت یا نیم ساعت قبل از رفتن به رختخواب خود تمام کنید. استفاده از تلفن همراه پس از خاموش کردن چراغ ها با کیفیت بد خواب ، بی خوابی بیشتر و علائم بیشتری از خستگی همراه است که مستقیماً روی صورت شما به عنوان چین و چروک ، خطوط ریز و حتی لکه های تیره شروع می شود. جلوی جلسات Netflix را بخرید ، قبل از اینکه بخوابید ، یک کتاب سخت کپی بخوانید!

4- هر چهار ماه یک بار آبگرم صورت و اسپا مو را انجام دهید

توجه نکنید به خانم سالن که به شما می گوید صورت هر ماه یک یا دو بار و هر ماه اسپا مو انجام دهید. البته ممکن است شما دچار شکستگی ، منافذ باز و چروک شوید اما واقعیت این است که غالبا داشتن اسپا صورت و مو می تواند شما را به آنها وابسته کند. در اکثر اوقات سالن ها هنگام سفید کردن صورت خود از سفید کننده استفاده می کنند ، به آنها اجازه ندهید. پوست شما مرتباً از سلولهای مرده سستی می کند. این سلول ها می توانند منافذ را مسدود کرده و ظاهری پیر به پوست نشان دهند. قرار گرفتن در معرض روزانه در معرض آفتاب و سایر عناصر نیز بر روی پوست اثر می گذارد. بنابراین یک بار در حالی که (ممکن است در دو یا سه ماه باشد) می توانید یک عامل اسپا صورت را برای فاکتور احساس خوب اما نه خیلی مکرر مصرف کنید. واقعیت این است که صورت ها باعث می شوند تا چند روز اول احساس خوبی داشته باشید اما در واقع هیچ فایده ای ندارد. هر سال یک اسپا مو ثابت کرده است که موهای شما شکننده و فوق العاده نرم می شود و سرانجام باعث ریزش و سرخ شدن مو می شود. در حقیقت حتی پیشنهاد می شود از یک کولر گازی بطور متناوب در شستشوی مو استفاده کنید. با این حال ، دقیقاً مانند صورت شما به موهای شما نیز نیاز به پشیمانی دارد ، بنابراین هر چهار ماه یک بار می توانید به اسپا برخورد کرده و موهای خود را به یک سالن مناسب شل کنید.

5- از کالاهای مصرفی در یک محصول ، و نه با نام تجاری شکایت کنید
PS هر دو بار در ماه از صورت صورت جدا کرده و استفاده کنید.
هیچ چیزی به نام تجاری گران قیمت و خوب برای پوست وجود ندارد. برای من همیشه سرم چای سبز بوده است و به آن قسم می خورم. بعضی اوقات اگر من از کیسه های چای سبز در خانه استفاده کرده ام ، آنها را برای مدت یک ساعت در یخچال نگهداری می کنم و به مدت 20 دقیقه آنها را برای چشمانم استراحت می کنم. از طرف دیگر این ممکن است برای شما چیز دیگری باشد ، ممکن است خیار ، خاک رس یا حتی زردچوبه باشد ، بنابراین همیشه قبل از خرید به مواد موجود در یک محصول نگاه کنید زیرا این ماده مؤثراتی است که تأثیر آن بر بدن شما دارد. بنابراین فحش دادن به مارک ها مزخرف مطلق است! به عنوان مثال ، اگر از شستشوی صورت neem استفاده می کنید (از هر برند دیگری) ، آن را با استفاده از اسکراب neem و بسته چهره neem نیز دنبال کنید. پوست صورت شما در مقایسه با بقیه بدن حساس است و آزمایش با موارد مختلف می تواند مضر باشد و اغلب باعث واکنش شیمیایی می شود. زیرا همه محصولات زیبایی (حتی آنهایی که ادعا می کنند گیاهی هستند) از مواد نگهدارنده در آنها استفاده می کنند که مضرترین آنها پارابن است. به عنوان مثال ، پنج سال به من گفته شد که از یک محصول خاص توسط یک مارک معروف برای مبارزه با رنگدانه استفاده کنید. علاوه بر این ، من از شستشوی صورت مبتنی بر نارنگی استفاده می کردم. در ابتدا احساس بسیار نرم و راحتی بر روی صورتم داشت اما بعداً اثرات فاجعه بار داشت. هنگامی که با یک متخصص پوست مشورت کردم ، به من گفته شد که واکنش شیمیایی آلوئه ورا در یک محصول و نارنگی از سوی دیگر بر میزان ملانین در بدن من اثر دارد. بنابراین ، بله ، قسم به مواد تشکیل دهنده ، و نه مارک ها. در مورد موهای شما نیز همینطور است ، اگر شامپوی آبجو برای موهای شخص دیگر مناسب باشد ، لزوماً برای شما جادویی هم نخواهد بود. بنابراین نوع موهای خود را بفهمید و ببینید که آیا شکننده است ، دارای شکاف بیش از حد زیاد است ، یا شوره سر و یا آنچه که می خواهید از آن خارج شوید چیست؟

6. به موها و صورت خود استراحت دهید

صورت شما بدون پالت است که می توانید هر روز لعنتی آنرا رنگ کنید. نه موهای شما! نیازی نیست هر روز موهای خود را صاف کنید ، و نه هر روز متناوب آن را بشویید ، و نه سالانه آن را رنگ کنید. خداوند خوب! فقط بفهمید که همه شما باید آن سر بزرگ خود را بپوشانید. آیا می دانید که حتی ساعات طولانی قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند موهای شما شکننده و باعث شکاف شدن شود؟ و سپس آن را در معرض مواد شیمیایی رنگ مو ، صاف کننده ها و آنچه نه قرار می دهید! من مطمئن هستم که سبک شما لیستی از مواردی را برای حفظ رنگ مو شما به شما توصیه می کند (به عنوان مثال) اما خودتان آن را خوب می شناسید که دیر یا زود آن رنگ از بین می رود. مدتی خوب است اما نیازی نیست هر بار که محو شود آن را رنگ کنید. بگذار استراحت کند عزیزم! همین کار را برای صاف کردن بیشتر انجام می دهد ، بیش از حد استفاده از آهن باعث سوزاندن موها می شود تا رشد موهای شما کند شود.

حالا صورت شما! خوب .. خب .. سپهرا ، مک ، بابی براون ، کیلی ، لورئال ، لکم بلاه بلا. لیست ادامه خواهد یافت و ادامه خواهد یافت ، اما نام ها متوقف نمی شوند. اگر همه این نامهای بالا باعث ضعف شما می شوند ، باید به خودتان کمک کنید! از دوستانم غالباً از من سؤال می شود که چگونه می توان به آنها در شکافی ، و ناهماهنگی پوست یا حتی چین و چروک کمک کرد. چین و چروک ، بله ، روی صورت 20 ساله چیزی !! این شیطنت را از من ترساند. حالا من نمی گویم شما باید به نظر می رسد کسل کننده ، خسته کننده و کسل کننده است. البته شما می توانید از آرایش استفاده کنید اما نیازی به آن نیست. اینستاگرام مملو از تصاویر دخترانی است که برای آرایش پوست بی عیب موقت خود آرایش می کنند و سپس از آن برای درخشش آن از فیلترها استفاده می کنند. من اصلاً مفهوم را نمی فهمم. به هر حال ، ایده استفاده از آن تا حد معینی است. بنابراین اگر امروزه از آرایش صورت خود استفاده کرده اید ، به یاد داشته باشید که چگونه می توانید آن را به خوبی در شب از بین ببرید. فقط مالیدن صورت خود را با آن بافت های مرطوب کمک نمی کند ، در واقع ، فقط منجر به ناهماهنگی پوست می شود. بیاموزید حتی وسایل آرایش خود را بفهمید ، منظور من این است که اگر امروز از خط چشم استفاده می کنید ، می توانید در کنار آن از کاژال استفاده کنید. یک آستر زیبا ، گسترده و جسورانه بمالید و با گفتن آن سایه تیره تری را تعریف کنید. با انجام این کار ، شما جفت زیبایی چشم خود را از درد از بین بردن لکه تیره کجال در شب صرفه جویی خواهید کرد زیرا ترکیبی از رژ لب تیره با سکته های جسورانه کاجال می تواند خسته کننده باشد. یا روزی اگر از کجال استفاده می کنید ، می توانید آستر چشم و سایه لب تیره تان را فرو کنید و با یک سایه برهنه آن را تعریف کنید. این مجدداً صورت شما را از دقایقی طولانی تر از پاک کردن لوازم آرایش در شب حفظ می کند ، زیرا سایه های برهنه معمولاً یک صدای اساسی هستند و به راحتی از بین می روند. در روزهای دیگر ، فقط یک مخفی کننده و سایه لب براق نیز می تواند شگفتی کند! بنابراین بدون بالا رفتن از بالای رنگ با رنگ ، همچنان می توانید زرق و برق را به چهره خود اضافه کنید بدون اینکه بارها و بارها آن را روزانه شکنجه کنید.

7. حداقل هفته ای سه بار از غذاهای جوشانده ، سالادهای ارگانیک و سبزیجات استفاده کنید

آنچه می خورید روی صورت شما ظاهر می شود
شما مجبور نیستید که از خوردن هر چیزی دست کشید. در عوض فقط اضافه کردن کمی از موارد سالم که در آنجا شنیده می شود وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر دوست دارید آن را انتخاب کنید ، منوی آن را منفجر کنید ، گرگ را به تنهایی ، اما برای هر کالری دریافت حتماً ورزش کرده اید یا چیزی بخورید که بتواند آن را در بدن شما تعادل ایجاد کند. به عنوان مثال ، مواد غذایی سرشار از فیبر می توانند به شما کمک کنند نه تنها وزن بدن خود را کم کنید بلکه به عنوان یک مکمل برای مقابله با آکنه عمل کنید. آووکادو ، اسفناج ، هویج ، نخود فرنگی ، انار ، لوبیای سیاه ، کلم بروکلی ، جو دوسر ، رگی ، شیر سویا و همکارانش سرشار از فیبر هستند. سالادها برای سلامتی مفید هستند ، اما آنهایی که پودر مایو و سایر سس سس روی آنها نیست. اگر دوست دارید پرانتانا داشته باشید ، مدتی یکبار پرانتانای جو را درست کنید. اگر دوست دارید ساندویچ با کره داشته باشید ، از کره سفید استفاده کنید. فقط یک بار در حالی که! هر گونه لعنتی را که دوست دارید داشته باشید داشته باشید اما یاد بگیرید که رژیم خود را متعادل کنید و اگر نمی توانید این کار را انجام دهید پس هر روز کمی بیشتر ورزش کنید. اگر حتی نتوانید این کار را انجام دهید ، ممکن است به برخی ورزش ها بپیوندید ، ممکن است فوتبال در محل های محلی شما یا حتی بهتر باشد کلاس رقص باشد.

  • ۹۹/۰۵/۲۲
  • حمید امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی