یه جور دیگه

همه چیز از همه جا

یه جور دیگه

همه چیز از همه جا

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زیبایی صورت

در این مطلب از یه جوره دیگه قصد داریم یک مطلب زیبایی مفصل داشته باشیم و راهکار هایی ساده برای زیبایی پوست مو رو به شما معرفی کنیم که دونستن اون ها میتونه برای شما معجزه آسا باشه!

مرکز انجام خدمات زیبایی در کرج

قبل از شروع مقاله به من اجاره بدید که برای هم شهریان عزیزم در کرج یک مرکز زیبایی رو معرفی کنم که خدمات زیبایی بدون ریسک و مطمئن رو ارائه می کنند. 

خدمات زیبایی مثل: 

  • بوتاکس
  • تزریق ژل و چربی
  • کامپوزیت دندان
  • زاویه سازی فک
  • مزوتراپی
  • میکرونیدلینگ

و ... همه در کرج با بهره گیری از قدیمی ترین و با تجربه ترین پزشکان انجام میشه. 

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید از طریق تیتر این بخش میتونید با لینک به سایت مجموعه بینی مد برید و مطالعه کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

1. روزانه ورزش کنید حتی اگر نیم ساعت باشد

پنهانی نیست که ورزش شما را جوان نگه می دارد ، روند پیری شما را کند می کند و عزت نفس شما را تقویت می کند. با این حال ، این بدان معنی نیست که شما بلافاصله تصمیم به عضویت در نزدیکترین سالن ورزشی خود دارید. آیا می دانستید که پیاده رویهای روزانه نیرومند در اطراف محله ممکن است به شما در مقابله با افسردگی کمک کند؟ ورزش نه تنها روی عضلات بدن بلکه در عضلات صورت نیز تأثیر نمی گذارد. علاوه بر این ، گردش خون را تحریک می کنید! خواهید دید که هرچه چهره فرد با رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد ، چهره آنها سریعتر واکنش نشان می دهد. این به دلیل گردش خون است که از ورزش تحریک می شود و به خودی خود به معالجه تبدیل می شود. شما طی چند ماه خواهید فهمید که پوست شما مانند گذشته هرگز درخشش دارد! برخی از مزایای ورزش روزانه می افزاید: ذهن آرام. فشار خون پایین. استرس را کاهش دهید. اضطراب کمتری احساس شادتر بودن داشته باش. افزایش عزت نفس. فقط با بیست تا سی دقیقه در روز ورزش کنید. این می تواند شامل قدم زدن سریع ، آهسته دویدن ، رقصیدن به لیست پخش مورد علاقه خود یا استفاده از تمرین یا فیلم یوگا در خانه باشد. با فشار آوردن به خود هر روز ، به زودی خواهید فهمید که ورزش کردن مثل یک نوشیدنی فنجان قهوه صبحگاهی برای شما عادت خواهد شد.

2. خواب خوب داشته باشید

جای تعجب نیست اگر من به شما بگویم خواب خوب باعث جوان تر شدن شما می شود. به این دلیل است که هنگام خواب ، پوست شما و تمام بدن شما در حالت ترمیم قرار می گیرد. در طول خواب انواع تغییرات هورمونی و متابولیکی در بدن شما از جمله پوست شما اتفاق می افتد. آیا تا به حال احساس کرده اید که نسبت به شب قبل خود چاق تر از خواب بیدار شده اید؟ پوست خشک و پوسته پوستی هرگز زیبا نیست. اما زمان زیادی را از اتاق خواب بگذرانید و این یک تضمین است. کمبود خواب می تواند التهاب را همراه با اختلال در عملکرد مانع از پوست ایجاد کند و منجر به عدم هیدراتاسیون شود. کمبود خواب می تواند باعث عدم تعادل هورمونی ، خطر چاقی ، خمیازه شدید ، تحریک پذیری و خطر بیماری قلبی شود. البته اگر به آن حلقه های زشت تاریک احتیاج ندارید ، باید به آن بیفزایید که باید خوب بخوابید. و سلام! فراموش کنید که آن لباس خوابها و برنجهای مناسب را خنثی کنید تا گردش خون در بدن شما تقویت شود.

3. قبل از خواب تلفن / لپ تاپ خود را حداقل نیم ساعت خاموش کنید

شاید در حال گرفتن ایمیل های کاری باشید. شاید در حال نوشتن متن طولانی "مهم شب خوب" خود باشید. شاید شما در حال پادکست هستید تا شما را به خواب ببرد.
هر کاری را که انجام می دهید ، شانس خوبی وجود دارد که با استفاده از تلفن هوشمند خود در چند دقیقه قبل از خواب به خواب بکشید. یک تحقیق در حال رشد نشان می دهد که خیره شدن به نور آبی و آبی ساطع شده از صفحه های دیجیتال مانع از مغز شما می شود. از آزاد کردن هورمون ملاتونین ، که به بدن شما اطلاع می دهد چه موقع ضربه یونجه است. بنابراین سقوط و خوابیدن سخت تر می شود. همیشه بهتر است تمام ساعتهای کار و متن خود را یک ساعت یا نیم ساعت قبل از رفتن به رختخواب خود تمام کنید. استفاده از تلفن همراه پس از خاموش کردن چراغ ها با کیفیت بد خواب ، بی خوابی بیشتر و علائم بیشتری از خستگی همراه است که مستقیماً روی صورت شما به عنوان چین و چروک ، خطوط ریز و حتی لکه های تیره شروع می شود. جلوی جلسات Netflix را بخرید ، قبل از اینکه بخوابید ، یک کتاب سخت کپی بخوانید!

4- هر چهار ماه یک بار آبگرم صورت و اسپا مو را انجام دهید

توجه نکنید به خانم سالن که به شما می گوید صورت هر ماه یک یا دو بار و هر ماه اسپا مو انجام دهید. البته ممکن است شما دچار شکستگی ، منافذ باز و چروک شوید اما واقعیت این است که غالبا داشتن اسپا صورت و مو می تواند شما را به آنها وابسته کند. در اکثر اوقات سالن ها هنگام سفید کردن صورت خود از سفید کننده استفاده می کنند ، به آنها اجازه ندهید. پوست شما مرتباً از سلولهای مرده سستی می کند. این سلول ها می توانند منافذ را مسدود کرده و ظاهری پیر به پوست نشان دهند. قرار گرفتن در معرض روزانه در معرض آفتاب و سایر عناصر نیز بر روی پوست اثر می گذارد. بنابراین یک بار در حالی که (ممکن است در دو یا سه ماه باشد) می توانید یک عامل اسپا صورت را برای فاکتور احساس خوب اما نه خیلی مکرر مصرف کنید. واقعیت این است که صورت ها باعث می شوند تا چند روز اول احساس خوبی داشته باشید اما در واقع هیچ فایده ای ندارد. هر سال یک اسپا مو ثابت کرده است که موهای شما شکننده و فوق العاده نرم می شود و سرانجام باعث ریزش و سرخ شدن مو می شود. در حقیقت حتی پیشنهاد می شود از یک کولر گازی بطور متناوب در شستشوی مو استفاده کنید. با این حال ، دقیقاً مانند صورت شما به موهای شما نیز نیاز به پشیمانی دارد ، بنابراین هر چهار ماه یک بار می توانید به اسپا برخورد کرده و موهای خود را به یک سالن مناسب شل کنید.

5- از کالاهای مصرفی در یک محصول ، و نه با نام تجاری شکایت کنید
PS هر دو بار در ماه از صورت صورت جدا کرده و استفاده کنید.
هیچ چیزی به نام تجاری گران قیمت و خوب برای پوست وجود ندارد. برای من همیشه سرم چای سبز بوده است و به آن قسم می خورم. بعضی اوقات اگر من از کیسه های چای سبز در خانه استفاده کرده ام ، آنها را برای مدت یک ساعت در یخچال نگهداری می کنم و به مدت 20 دقیقه آنها را برای چشمانم استراحت می کنم. از طرف دیگر این ممکن است برای شما چیز دیگری باشد ، ممکن است خیار ، خاک رس یا حتی زردچوبه باشد ، بنابراین همیشه قبل از خرید به مواد موجود در یک محصول نگاه کنید زیرا این ماده مؤثراتی است که تأثیر آن بر بدن شما دارد. بنابراین فحش دادن به مارک ها مزخرف مطلق است! به عنوان مثال ، اگر از شستشوی صورت neem استفاده می کنید (از هر برند دیگری) ، آن را با استفاده از اسکراب neem و بسته چهره neem نیز دنبال کنید. پوست صورت شما در مقایسه با بقیه بدن حساس است و آزمایش با موارد مختلف می تواند مضر باشد و اغلب باعث واکنش شیمیایی می شود. زیرا همه محصولات زیبایی (حتی آنهایی که ادعا می کنند گیاهی هستند) از مواد نگهدارنده در آنها استفاده می کنند که مضرترین آنها پارابن است. به عنوان مثال ، پنج سال به من گفته شد که از یک محصول خاص توسط یک مارک معروف برای مبارزه با رنگدانه استفاده کنید. علاوه بر این ، من از شستشوی صورت مبتنی بر نارنگی استفاده می کردم. در ابتدا احساس بسیار نرم و راحتی بر روی صورتم داشت اما بعداً اثرات فاجعه بار داشت. هنگامی که با یک متخصص پوست مشورت کردم ، به من گفته شد که واکنش شیمیایی آلوئه ورا در یک محصول و نارنگی از سوی دیگر بر میزان ملانین در بدن من اثر دارد. بنابراین ، بله ، قسم به مواد تشکیل دهنده ، و نه مارک ها. در مورد موهای شما نیز همینطور است ، اگر شامپوی آبجو برای موهای شخص دیگر مناسب باشد ، لزوماً برای شما جادویی هم نخواهد بود. بنابراین نوع موهای خود را بفهمید و ببینید که آیا شکننده است ، دارای شکاف بیش از حد زیاد است ، یا شوره سر و یا آنچه که می خواهید از آن خارج شوید چیست؟

6. به موها و صورت خود استراحت دهید

صورت شما بدون پالت است که می توانید هر روز لعنتی آنرا رنگ کنید. نه موهای شما! نیازی نیست هر روز موهای خود را صاف کنید ، و نه هر روز متناوب آن را بشویید ، و نه سالانه آن را رنگ کنید. خداوند خوب! فقط بفهمید که همه شما باید آن سر بزرگ خود را بپوشانید. آیا می دانید که حتی ساعات طولانی قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند موهای شما شکننده و باعث شکاف شدن شود؟ و سپس آن را در معرض مواد شیمیایی رنگ مو ، صاف کننده ها و آنچه نه قرار می دهید! من مطمئن هستم که سبک شما لیستی از مواردی را برای حفظ رنگ مو شما به شما توصیه می کند (به عنوان مثال) اما خودتان آن را خوب می شناسید که دیر یا زود آن رنگ از بین می رود. مدتی خوب است اما نیازی نیست هر بار که محو شود آن را رنگ کنید. بگذار استراحت کند عزیزم! همین کار را برای صاف کردن بیشتر انجام می دهد ، بیش از حد استفاده از آهن باعث سوزاندن موها می شود تا رشد موهای شما کند شود.

حالا صورت شما! خوب .. خب .. سپهرا ، مک ، بابی براون ، کیلی ، لورئال ، لکم بلاه بلا. لیست ادامه خواهد یافت و ادامه خواهد یافت ، اما نام ها متوقف نمی شوند. اگر همه این نامهای بالا باعث ضعف شما می شوند ، باید به خودتان کمک کنید! از دوستانم غالباً از من سؤال می شود که چگونه می توان به آنها در شکافی ، و ناهماهنگی پوست یا حتی چین و چروک کمک کرد. چین و چروک ، بله ، روی صورت 20 ساله چیزی !! این شیطنت را از من ترساند. حالا من نمی گویم شما باید به نظر می رسد کسل کننده ، خسته کننده و کسل کننده است. البته شما می توانید از آرایش استفاده کنید اما نیازی به آن نیست. اینستاگرام مملو از تصاویر دخترانی است که برای آرایش پوست بی عیب موقت خود آرایش می کنند و سپس از آن برای درخشش آن از فیلترها استفاده می کنند. من اصلاً مفهوم را نمی فهمم. به هر حال ، ایده استفاده از آن تا حد معینی است. بنابراین اگر امروزه از آرایش صورت خود استفاده کرده اید ، به یاد داشته باشید که چگونه می توانید آن را به خوبی در شب از بین ببرید. فقط مالیدن صورت خود را با آن بافت های مرطوب کمک نمی کند ، در واقع ، فقط منجر به ناهماهنگی پوست می شود. بیاموزید حتی وسایل آرایش خود را بفهمید ، منظور من این است که اگر امروز از خط چشم استفاده می کنید ، می توانید در کنار آن از کاژال استفاده کنید. یک آستر زیبا ، گسترده و جسورانه بمالید و با گفتن آن سایه تیره تری را تعریف کنید. با انجام این کار ، شما جفت زیبایی چشم خود را از درد از بین بردن لکه تیره کجال در شب صرفه جویی خواهید کرد زیرا ترکیبی از رژ لب تیره با سکته های جسورانه کاجال می تواند خسته کننده باشد. یا روزی اگر از کجال استفاده می کنید ، می توانید آستر چشم و سایه لب تیره تان را فرو کنید و با یک سایه برهنه آن را تعریف کنید. این مجدداً صورت شما را از دقایقی طولانی تر از پاک کردن لوازم آرایش در شب حفظ می کند ، زیرا سایه های برهنه معمولاً یک صدای اساسی هستند و به راحتی از بین می روند. در روزهای دیگر ، فقط یک مخفی کننده و سایه لب براق نیز می تواند شگفتی کند! بنابراین بدون بالا رفتن از بالای رنگ با رنگ ، همچنان می توانید زرق و برق را به چهره خود اضافه کنید بدون اینکه بارها و بارها آن را روزانه شکنجه کنید.

7. حداقل هفته ای سه بار از غذاهای جوشانده ، سالادهای ارگانیک و سبزیجات استفاده کنید

آنچه می خورید روی صورت شما ظاهر می شود
شما مجبور نیستید که از خوردن هر چیزی دست کشید. در عوض فقط اضافه کردن کمی از موارد سالم که در آنجا شنیده می شود وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر دوست دارید آن را انتخاب کنید ، منوی آن را منفجر کنید ، گرگ را به تنهایی ، اما برای هر کالری دریافت حتماً ورزش کرده اید یا چیزی بخورید که بتواند آن را در بدن شما تعادل ایجاد کند. به عنوان مثال ، مواد غذایی سرشار از فیبر می توانند به شما کمک کنند نه تنها وزن بدن خود را کم کنید بلکه به عنوان یک مکمل برای مقابله با آکنه عمل کنید. آووکادو ، اسفناج ، هویج ، نخود فرنگی ، انار ، لوبیای سیاه ، کلم بروکلی ، جو دوسر ، رگی ، شیر سویا و همکارانش سرشار از فیبر هستند. سالادها برای سلامتی مفید هستند ، اما آنهایی که پودر مایو و سایر سس سس روی آنها نیست. اگر دوست دارید پرانتانا داشته باشید ، مدتی یکبار پرانتانای جو را درست کنید. اگر دوست دارید ساندویچ با کره داشته باشید ، از کره سفید استفاده کنید. فقط یک بار در حالی که! هر گونه لعنتی را که دوست دارید داشته باشید داشته باشید اما یاد بگیرید که رژیم خود را متعادل کنید و اگر نمی توانید این کار را انجام دهید پس هر روز کمی بیشتر ورزش کنید. اگر حتی نتوانید این کار را انجام دهید ، ممکن است به برخی ورزش ها بپیوندید ، ممکن است فوتبال در محل های محلی شما یا حتی بهتر باشد کلاس رقص باشد.

  • حمید امیدی
  • ۰
  • ۰

با این تعداد سایت های مختلف در خصوص خرید اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی و مابقی خودروها، آیا اینترنتی خرید کنم؟

خرید اینترنتی لوازم یدکی مزایا و معایبی دارد که به تفکیک به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

چطور به وبسایتی که لوازم یدکی میفروشد اعتماد کنم؟

خب نماد اعتماد در همه وبسایت های فروشگاهی دال بر معتبر بودن آن سایت است.

فردی که وبسایت اینترنتی دارد، باید از فیلتر پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا رد شود.

بنابراین هر گونه تخلف می تواند به ضرر و پیگرد قانونی توسط پلیس به شخص وبسایت دار منتهی شود.

بنابر این همه وبسایت هایی که نماد اعتماد الکترونیک را دارا هستند، برای خرید اینترنتی لوازم یدکی مورد اعتمادند.

اگر سایتی ای نماد داشت و تخلف کرد چه می شود؟

اگر فروشگاه خرید لوازم یدکی e-namad داشت و دچار تخلف شد، شما می توانید از مراجع قانونی از ایشان شکایت نمایید.

این شکایت می تواند منجر به پلمپ مغازه لوازم یدکی شود.

فروشگاه های لوازم یدکی چه قطعاتی را می فروشند؟

فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی همه قطعات مربوط به خودرو را می فروشند.

این فروشگاه ها بسته به نوع کاربری که دارند، می توانند لوازم یدکی را به صورت کلی بفروشند یا به صورت تخصصی در یک جزء!

به طور مثال وبسایت هایی وجود دارند که فقط لوازم یدنه خودرو را می فروشند،

فروشگاه هایی نیز وجود دارند که از لوازم بدنه گرفته تا لوازم موتوری و لوازم اسپر خودرو را می فروشند.

آیا می توانم بدون دادن اطلاعات کارت اعتباری ام خرید کنم؟

بله این مورد امکان پذیر است.

گر چه بسیاری از فروشگاه ها قابلیت خرید تلفنی را ندارند.

اما بسیاری از آن ها این کار را انجام میدهند.

در خرید تلفنی لوازم یدکی می توانید اطلاعات مربوط به آن را بصورت کامل از شخص فروشنده بپرسید.

آیا پرداخت درب منزل امکان پذیر است؟

بله قطعا!

سفارش شما با خرید تلفنی به دست شما خواهد رسید و می توانید هزینه آن را پس از بررسی محصول سفارشی، بپردازید.

حتی قابلیت این کار را هم دارید که بتوانید محصول را مرجوع نمایید.

خرید عمده و اینترنتی لوازم یدکی چگونه است؟

در خرید عمده دیگر شما یک کالا را خریداری نکرده اید.

شما شاید 100 کالای یدکی را خریداری کرده اید و حمل و نقل این کالا ها باید با وسیله نقلیه مناسب انجام شود.

بنابراین هزینه ای مضاف بر هزینه لوازم یدکی را باید بپردازید تا فروش قطعات یدکی به صورت عمده به دستتان برسد.

هزینه ترانزیت عمده همواره به عهده خریدار است.

آیا راست می گویند که نمایندگی هستند؟

اگر برایتان مهم است که خرید اینترنتی که انجام میدهید مثلا از نمایندگی قطعات یدکی خودروهای چینی باشد، مجبورید حضوری به مغازه بروید.

صد البته که قطعاتی که اکنون در بازار آزاد لوازنم یدکی عرضه می شوند، همان هایی هستند که در نمایندگی ها نیز یافت می شوند.

نمایندگی ها کد رهگیری، کد نمایندگی و شرایط دیگری را دارند که باید آن ها را بررسی کنید.

از کجا بفهمم لوازم یدکی اصل است؟

در این صورت از فروشنده بخواهید به شما فاکتور لوازم یدکی را بدهد و در سربرگ آن قید شود که لوازم یدکی اصل است.

روش دیگر آنکه به وسیله موبایل خود می توانید تشخیص دهید لوازم یدکی اصل است یا نه.

هنگامی که موبایل خودتان را روی بخش بارکد لوازمن یدکی می گیرید، صفحه ای برایتان باز می شود که تمام اطلاعات مربوط به لوازم یدکی در سایت گوگل ثبت شده است.

بنابراین اگر قطعه فیک یا غیر اصل باشد، هیچ اطلاعاتی به شما نمایش داده نخواهد شد.

آیا من هم می توانم اینترنتی لوازم یدکی بفروشم؟

چرا که نه.

در شغل لوازم یدکی توضیح داده ام که چگونه این کار را انجام دهید.

برای این کار قدم اول اشتیاق به فروش لوازم یدکی بصورت اینترنتی و آنلاین است.

اما اگر میخواهید این کار را انجام بدهید، بهتر است هرچه سریعتر دست به کار شوید!

بازار اینترنتی این شغل به شدت در حال گسترش است و مسلما هرچقدر گسترش بیشتر باشد، رقابت سخت تر خواهید بود.

در وبسایت ها قطعه ای که میخواهم را پیدا نمیکنم...

خب بسیاری از لوازما یدکی به نظر می رسد کمیاب شده اند.

مثلا میگویند قطعات برلیانس پیدا نمی شود!

این مورد را در نظر داشته باشید که بسیاری از قطعات ممکن است در وبسایت ها بارگذاری نشده باشند!

بنابراین حتما با مجموعه های فروشنده تماس بگیرید و جویای قطعات یدکی خودتان باشید.

چرا از خرید سنتی به خرید آنلاین لوازم یدکی روی بیاورم؟

چون در وبسایت های اینترنتی و بصورت آنلاین، هزاران اطلاعات و مقاله آموزشی راجع به انواع لوازم یدکی موجود است.

بنابراین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

یعنی هم قطعه یدکی خودتان را با قیمت رقابتی بخرید، و هم راجع به آن مطالعه کنید.

حتی می توانید کالا های یدکی از برند های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

اما در مغازه های لوازم یدکی چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

از کجا بهترین سایت های فروش آنلاین لوازم یدکی را پیدا کنم؟

کافی است اسم لوازم یدکی خودتون رو در گوگل سرچ کنید.

مثلا بزنید لوازم یدکی ولکس c30 و بعد از این کار 10 سایت صفحه اول رو بررسی کنید و با بخش فروش تماس بگیرید.

می تونید بررسی کنید موجودی انبار رو، نحوه برخورد با مشتری رو، قیمت رو و...

اینطور میتونید چندتا سایت خوب رو برای کار خودتون پیدا کنید و من بعد هرچقدر لوازم یدکی احتیاج داشتید رو ازشون بخرید.

بازهم ذکر میشه دقت کنید که وبسایت حتما ای نماد داشته باشه و برند ثبت شده باشه.

در ضمن امن بودن یا نبودن سایت رو هم بررسی کنید.

هر چند این مورد رو مرورگرتون بهتون میگه.

اما ببینید دامنه سایتی که میخاین ازش خرید کنید http هست یا https.

https به معنای امن بودن سایت لوازم یدکی هست.

همچنین سابقه مجموعه ای که میخاید ازش قطعات یدکی بخرید رو بررسی کنید در قسمت درباره ما.

در پایان هم زیاد سخت گیر نباشید!خیلی کم پیش میاد در خرید و فروش اینترنتی لوازم یدکی مشکلی پیش بیاد.

فقط مواظب باشید قطعات oem بخرید و ترجیحا قطعات افتر مارکت رو نخرید.

original ها همیشه بهترند!

 

  • حمید امیدی
  • ۰
  • ۰

1-دونگ فنگ A9 Aeolus Cars.ro

دانگ فنگ به خاطر خط اتومبیل های تما برقی ، هیبریدی ، وسایل نقلیه چند منظوره و اتومبیل های دوگانه سوز شناخته شده است.

این ایده بسیار مناسبی در کشوری است که به دلیل داشتن یکی از بالاترین میزان انتشار کربن در جهان شناخته می شود.

این خودرو قطعاً مورد توجه قرار می گیرد و دانگ فنگ را به عنوان رقیبی جدی در بازار خودروی چین تأسیس می کند.

اگر تولید کننده محبوبیت بیشتری داشت ، مصرف کنندگان از دانگ فنگ خواهش می کردند تا خودروی برقی مفهومی اسپرت را به بازار عرضه کند.

اما این ماشین اسپرت به عنوان یک EV چقدر معتبر است و اعتبار آن آن چقدر است؟

2-فورد اسکورت AutoEvolution

شما ممکن است با توجه به اینکه فورد یک سازنده آمریکایی است ، از دیدن Ford Escort در این لیست کمی تعجب کنید. با این حال ، اسکورت از سال 2015 در این کشور به فروش می رسد و برخی نیز در واقع در چین تولید می شوند. حتی اگر این وسیله نقلیه در چین مونتاژ شده باشد ، ما می دانیم که فورد برخی از بهترین خودروهایی را که می شناسیم تولید می کند. اسکورت در اروپا نیز محبوب است. کالایی که در چین فروخته می شود آسانسور شده است و یک سالن کوچک مناسب و مناسب است که می تواند از آن به عنوان یک ماشین شهری استفاده شود و بیشتر خانواده را با خیال راحت حمل می کند.

Venucia X-3 

اتومبیل است که هیچ کس که انگلیسی صحبت می کند نمی خواهد حتی اگر نام سابق آنها Venucia نبود ، بخرد. هیچ کس وسیله نقلیه ای را نمی خواهد که سابق آنها را یادآوری کند. علاوه بر این ، وسیله نقلیه یکی از بهترین خودروهای موجود در این لیست نیست.این وسیله نقلیه مانند کپی از SUV است که ما با آن آشنا هستیم ، اما هنوز نمی توانیم آن را قرار دهیم. فقط برای اینکه یک تاریخچه مختصر به شما ارائه دهیم ، شرکت مسئول این خودرو شرکت موتور دانگ فنگ ونوسیا است که در سال 2017 تأسیس شده است. با وجود نمای بیرونی زشت ، فضای داخلی آن کاملاً مجهز است.

Zotye i-across-4

ما از این اتومبیل متنفریم زیرا احترام کمی برای هیچ تولید کننده ای داریم که ضعیف طراحی یک تولید کننده خودروهای لوکس را کپی کند.

در این حالت ، زوتی یکی از طرح های پورشه را کلون کرد.

جلو پنجره گرچه کمی متفاوت از آنچه پورشه در وسیله نقلیه خود دارد و نگاه کردن به آن بسیار افتضاح است.

خریداران چینی با وجود اینکه در غرب نسبت به مصرف کنندگان ارزان تر از وسایل نقلیه استفاده می شوند ، اما علاقه چندانی به خرید این وسیله نقلیه ندارند زیرا اصل نیست. در هنگام خرید وسیله نقلیه ، برخی انتظار دارند ارزش پول را بدست آورند. این بدان معنی است که Zotye i-سراسر باید خیلی بیشتر باشد.

5- Besturn B30

ویکیپدیا ما خیلی مطمئن نبودیم که این وسیله نقلیه چیست. اگر از آنجا که این نشان طراحی نشده و غیرقانونی بود ، از آن به عنوان بوستر یا Besturn نامگذاری می شد. وقتی این اتومبیل در نمایشگاه اتومبیل پکن امسال راه اندازی شد ، بسیاری نمی دانند آیا نام این شرکت به طور نادرست در نشان نشان داده شده است یا خیر. اگر اینگونه باشد (این که نام این شرکت بر روی نشان غلط غلط زده شده است) مصرف کنندگان مطمئن نخواهند بود که حتی اگر ارزان قیمت سگ باشد ، یک واحد از این خودرو را از تولید کننده خریداری کنند. Besturn همچنین یک شرکت تابعه از گروه FAW است. به نظر می رسد که FAW تا حدی تسلط بر بازار خودرو در چین است.

 6-مفهوم BYD

فهرست تمام اتومبیل BYD به معنای "طرح خود نیست" بلکه به معنای "ساختن رویای خود" است. آیا این جالب نیست که به یک تولیدکننده اتومبیل بروید و از آنها بخواهید دقیقاً همانطور که می خواهید ماشین رویایی خود را بسازند؟ خوب ، شما می توانید ، به خصوص اگر پول زیادی داشته باشید. هرچند خیلی بد است که با توجه به اینکه طراح سابق آئودی ، ولفگانگ Egger ، طراحی این خودرو را هدایت می کرد ، کمی گمراه کننده است ، جای تعجب نیست که این خودرو در طراحی خود کمی آلمانی به نظر برسد. انتظار داشتیم که از مفهوم BYD چیزهای بیشتری داشته باشیم و صادقانه بگویم که از تحول به اصطلاح طراحی آنها کمی ناامید شده ایم.

7- لیفان 320

چیزی که لیفان 320 به نظر می رسد مانند نسخه 2001 تا 2006 مینی کوپر است. فقط یک نسخه واقعا غمناک و دلخراش.

اگر خیلی خوب نبینید ، ممکن است این یک مینی بگذرد.

با این حال ، با وجود این که یک کلون است ، به پرو و ​​روسیه صادر می شد ، زیرا واقعاً چه کسی اهمیت می دهد که چه نوع ماشین را به درستی رانندگی می کند ، مادامی که با خیال راحت شما را از نقاط A به B برساند ، اما این واقعاً نیست. شما نمی خواهید این ماشین را بخرید زیرا این یک کلون است و همچنین به دلیل اینکه به عنوان یکی از ناامن ترین اتومبیل های بازار شناخته می شود.

8- Foton Tunland

Foton Tunland یک وانت بار چینی است. در حالی که کامیون با درهای محکم و داخلی ساخته شده خود جلوه مناسبی را به شما می دهد ، آنچه از او متنفر است تریم آلومینیومی جعلی است.

اگر کاری انجام می دهید ، ما می گوییم همه بیرون بروید ، و آلومینیوم جعلی همه از بین نمی رود.

مسئله دیگر در مورد این وسیله نقلیه جعبه دنده گیر آن است. این می تواند به خصوص برای راننده جوان فاقد اعتماد به نفس ایجاد کند. به منظور جابجایی این اتومبیل به جلو کمی اضافی نیاز دارد ، اما همه مسائل مربوط به این کامیون با این واقعیت که وانت بودجه است ارتباط زیادی خواهد داشت.

ممنون از توجه شما، لارم به ذکر است که ممکن است خودرو های نام برده در بازار ایران تا کنون موجود نباشند.

بنابراین اگر قصد خودرو ای از بین تمام خودروهای نام برده را دارید، بهتر است قبل از آن به تحقیق بپردازید.

9-chery qq

از نظر اندازه موتور ، این ماشین حتی به 1.0 لیتر هم نرسید و تا 0.22 از آن کم شد. خبر خوب این است که این ماشین هنوز هم می تواند یک چمن زن را مورد ضرب و شتم قرار دهد. اگرچه این خودرو به قدری ریز و درشت است که به نظر می رسد به عنوان یک مجهز به چمن زن ، Cherry ناگزیر به جسارت بود تا از این اتومبیل با 5 درب و افراد صندلی در صندلی عقب استفاده کند. این خودرو تنها 11.6 فوت طول دارد. موتور کوچک کمی سر و صدایی ایجاد می کند و صدای اگزوز به نظر می رسد که پیچ ها از لوله ها اخراج می شوند. خوب ، متأسفانه ، شما باید مجبور به گوش دادن به آن سر و صداها باشید زیرا رادیو ندارد. مورد دیگری که ندارد ، تهویه هوا است.

 

  • حمید امیدی