یه جور دیگه

همه چیز از همه جا

یه جور دیگه

همه چیز از همه جا

  • ۰
  • ۰

لوله بازکنی در کرج

لوله بازکنی در کرج با روش های مختلفی اعم از فنر زنی لوله، بهره گیری از اسید های لوله بازکنی و روش هایی که میتوانید با استفاده از مواد موجود در منزل انجام دهید و شر گرفتگی لوله فاضلاب و بوی بد آن خلاص شوید.

گرفتگی لوله فاضلاب از مشکلاتی است که گاها در هر خانه ای ممکن است پیش بیاید و بخصوص با بکار گیری زیاد شوینده های دست و ظرف، در این روز های کرونایی این احتمال بیشتر می شود.

چربی ها، خاک و شن، مو و جامداتی که گاها بصورت غیر عمدی وارد لوله های فاضلاب می شوند، میتوانند عوامل اصلی گرفتگی باشند و این گرفتگی ها در ادامه باعث بروز بوی بد در ساختمان و یا محیط منزل شما خواهند شد که باعث به سرعت نسبت به برطرف کردن این معضل اقدام کرد.

مجموعه لوله بازکنی روشن پگاه پردیس، یکی از گروه های ارائه کننده خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب می باشد و برای عزیزانی که در استان البرز ساکن هستند، می تواند راهکاری سریع برای خلاصی از این وضعیت باشد.

مناطق گوهردشت کرج، جهانشهر کرج، مهر شهر و عظیمیه، 4 نقطه اصلی ارائه خدمات روشن پگاه پردیس در خصوص لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و به سرعت جهت سفارش سرویس کار به منزل خود اقدام نمایید.

لوله بازکنی با فنر

دستگاه های فنر لوله بازکنی، به کمک یک دریل فری با طول متغیر را وارد لوله فاضلاب کرده در آن تکان می دهند تا این فنر فولادی هر نخاله که در مسیر حرکت آب قرار دارد را به خارج راهنمایی کند و گرفتگی لوله سریعا برطرف شود.

اگر تا به حال از این امکان برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنم بخصوص برای خانه های قدیمی ساز، یکبار به سراغ آن بروید تا ببینید که چه ضایعاتی در لوله فاضلاب شما ایجاد مشکل می کند و با خروج آن ها مجرای فاضلاب شما جان دوباره ای خواهد گرفت.

دستگاه های فنر با شکل ها و سایز های مختلفی در بازار موجود هستند که سرویس کار لوله با توجه به شرایط منزل شما و سن بنا و همچنین طول لوله، یک دستگاه را برای برطرف سازی مشکل شما برمی گزیند.

دستگاه فنر لوله بازکنی بصورت های ارابه ای، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی وجود دارند که اصلی ترین ابزار های لوله بازکنی در دنیا، در حال حاضر این موارد هستند.

محلول های لوله بازکنی

از دیگر روش هایی که جهت باز کردن گرفتگی لوله از آن استفاده می شود، محلول های لوله بازکنی یا اسید ها هستند که استفاده از آن ها هم همیشه به عنوان روشی خطرناک و گاها مشکل ساز معرفی می شود.

در زمان استفاده از محلول های لوله بازکنی حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید و دقت کنید که به هیچ وجه این مایع با پوست شما برخورد نکند.

دیگر موضوعی که در خصوص استفاده از اسید های لوله بازکنی باید در نظر بگیرید، عمر ساختمان شما و وضعیت سلامتی لوله هاست که در صورت ضعیف بودن یا هر نوع پوسیدگی، احتمال ترکیدگی لوله بعد از چند بار استفاده از این محلول ها بسیار زیاد است.

برای ساختمان های قدیمی فنر های لوله بازکن هم میتوانند موجب ترکیدگی لوله شوند که البته مسئولیت آن با سرویس کاری است که از شرکت مربوطه برای شما ارسال می شود؛ اما اگر سرویس کار حرفه ای باشد می تواند با در نظر بعضی نکات و استفاده از دستگاه مناسب بهترین بازدهی را با کمترین خطر برای شما ارائه کند.

روش های خانگی و سطحی لوله بازکنی

اگر تمایل دارید با چند روش ساده در منزل خود نسبت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب اقدام کنید و بخصوص در این روز های کرونایی یک نفر را به خانه خود راه ندهید، میتوانید با استفاده از سرکه جوهر لیمو، اسید به نسبت کم آسیب تر را درست کنید و با ریختن آن به داخل مجرای فاضلاب، در چند فاصله زمانی کوتاه، گرفتگی های سطحی لوله فاضلاب را از بین ببرید.

جوهر نمک و وایتکس هم میتوانند انتخاب های بعدی شما برای لوله بازکنی خانگی باشند و با استفاده از آن ها نسبت به باز کردن راه آب در لوله اقدام کنید.

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • حمید امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی